Na ontvangst van de bestelde producten heb je 14 dagen de tijd om jouw bestelling te herroepen. Na herroeping heb je nog eens 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Gebruik voor het terugsturen van je producten een retourformulier. Dit formulier ontvang je van MyParcel, nadat je een mail hebt gestuurd naar info@happygums.nl. Tevens kan je gebruik maken van het modelformulier voor herroeping. Wegens hygiënische redenen vergoeden wij alleen ongeopende, ongebruikte en onbeschadigde producten die nog in de originele verpakking zitten. Heeft het product duidelijke gebruikssporen die te verwijten zijn buiten het enkel bekijken van het product, behouden wij het recht om niet tot volledige terugbetaling over te gaan. Zorg er alsjeblieft voor dat eventuele bijbehorende verpakkingen, instructies en accessoires ook worden geretourneerd.

 

Heb je de verpakking al geopend en is het toch niks voor jou? Overweeg dan om het aan een familielid of één van je vrienden of kennissen cadeau te doen en help ons zo om onnodig afval te verminderen! 

 

Na ontvangst van de producten vergoeden wij het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen, mits deze in goede orde retour zijn ontvangen. Je ontvangt het bedrag op de rekening waarmee de producten zijn betaald. Enkel de kosten voor retour zijn voor eigen rekening. Deze kosten zullen worden verrekend met het te vergoeden bedrag.

Heb je een verkeerd of defect product ontvangen? Stuur ons dan een mail. Wij lossen het graag voor je op!

Heb je een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@happygums.nl. Wij proberen de bestelling dan nog voor u te wijzigen.

Elke vrijdag zullen wij de bestellingen verwerken en op de post doen. Echter kan het wel eens voorkomen dat producten niet voorradig zijn en je de bestelling dus iets later geleverd krijgt. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

 

  • 4, 10 Euro voor brievenbuspakketten (gebruiken wij het meest)
  • Euro voor grotere pakketen (deze gebruiken wij indien u bijvoorbeeld een elektrische tandenborstel heeft besteld)

 

De levering van producten verloopt via de postbode of via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de bestelling de eerstvolgende werkdag worden geleverd. Dit kunnen wij echter niet garanderen.

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig moet kunnen contacteren. Mocht je vragen, opmerkingen of tips hebben horen wij het graag!

 

Telefoonummer:            +316-24665265

E-mail:                              info@happygums.nl

KVK nummer:                  82691657

BTW-nummer:                NL003716052B41

Garantie

Wij doen ons best om jou de beste producten te leveren. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling tijdens transport beschadigd of dat er iets anders gebeurd waardoor jij aanspraak zou kunnen maken op de garantie. Mits je een gebrek aan een product ontdekt dien je dit binnen een redelijk termijn van 1 maand aan ons door te geven middels een e-mail. Bij aankoop van elektronisch apparatuur zoals bijvoorbeeld een elektrische tandenborstel, is een termijn van langer dan 1 maand ook acceptabel. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij ons best doen voor een kosteloze reparatie of vervanging bij de leverancier.

 

Klachten

Het kan voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je dan aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door ons een mail te sturen. We komen graag samen tot een oplossing en hopen je uiteindelijk nog als tevreden klant te hebben!

Op onze website kan je middels verschillende manieren betalen. Momentel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Overboeking
  • Maandelijks afschrijving via: